הצבעת כחלון קיבלת איווט • ישראל ביתנו ורשימתו של כחלון סיכמו על הסכם עודפים

שלום בידרמן No Comments on הצבעת כחלון קיבלת איווט • ישראל ביתנו ורשימתו של כחלון סיכמו על הסכם עודפים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התמונה מתחילה להתבהר. לאחר שלפני יומיים דווח כי זאב אלקין מצד הליכוד ואיילת שקד מצד הבית היהודי סיכמו על חתימת הסכם עודפים בבחירות הקרובות, היום מדווחים כי מפלגת מפלגת ישראל ביתנו, באמצעות נאמנתו של ליברמן ח"כ פאינה קירשנבאום ונציג ממפלגתו המתפתחת של משה כחלון חתמו על הסכם עודפים בין המפלגות בבחירות הקרובות.

בבחירות הקודמות מפת הסכמי העודפים היו כך: רשימת הליכוד ביתנו עם הבית היהודי. רשימת העבודה עם רשימת יש עתיד. רשימת קדימה עם רשימת עם שלם של הרב חיים אמסלם. רשימת ש"ס עם רשימת יהדות התורה. רשימת התנועה עם רשימת מרצ. רשימת חד"ש עם רשימת בל"ד.

הבוקר אמרה ח"כ ציפי חוטובלי בראיון לקלמן ליבסקינד ואראל סגל ברדיו גלי ישראל כי "אם יושבים להם אנשים עכשיו ומרגישים מספיק בנח להגיד "נו מה אכפת לי אני ימין, הליכוד ובנט זה אותו דבר" אז אני אומרת לא רק שזה לא אותו דבר, זה לא תרחיש אימים לראות מציאות שבה שני השחקנים הראשיים כחלון את איווט ליברמן ששמענו אותם כבר מתחילים לקרוץ עמוק לשמאל, גונבים קולות מהימין אל השמאל, ואנחנו נמצא את עצמנו באופוזיציה, שתי המפלגות ימצאו את עצמן באופוזיציה. אני חושבת שאם הליכוד לא יהיה חזק במערכת הבחירות הבאה, עם כל הכבוד לנפתלי בנט ועם כל הכבוד לבית היהודי, באמת, כולם אחים שלנו אבל יש זחיחות יתר באגף הימני שאנשים מרשים לעצמם להגיד אני אצביע לו, לא אני אצביע לו".



0 תגובות